Det var ikke mig! sagde Robinhund
- 40pages
- 2 heures de lecture
Alle synes altid, at det er Robinhunds skyld, når noget går galt i børnehaven. Men det er ikke rigtigt. Det var ikke ham, som spildte mælken. Det skete bare.

Alle synes altid, at det er Robinhunds skyld, når noget går galt i børnehaven. Men det er ikke rigtigt. Det var ikke ham, som spildte mælken. Det skete bare.